Vyberte si z našich následujících způsobů dopravy.

Po vyřízení Vaší objednávky si můžete vybrat z následujících dopravců a způsobů doručení zásilky, dle vašich preferencí.

Podmínky dopravy:

1. Veškeré objednávky si můžete vyzvednout osobně.

2. Objednávky v hodnotě 0 Kč až do 1 990 Kč – Osobní odběr nebo doručení na adresu či výdejní místo.

  • Pro tento typ objednávek platí možnost osobního převzetí na našem výdejním místě, anebo si vaší objednávku můžete nechat zaslat či doručit na vámi stanovenou adresu prostřednictvím kurýrů Zásilkovny, PPL, LESA a nebo si můžete zboží nechat doručit na výdejní místo Zásilkovny.
  • Osobní odběr je ZDARMA!
  • Cena za doručení tohoto typu a hodnoty zásilek se liší podle váhy a zvoleného způsobu dopravy. Cena za doručení na adresu prostřednictvím kurýrní služby jsou od 79 Kč a cena prostřednictvím doručení na výdejní místo je od 69 Kč.

3. Objednávky v hodnotě nad 1 990 Kč – osobní odběr nebo doručení

  • Pro tento typ objednávek platí možnost osobního převzetí na našem výdejním místě, anebo si vaší objednávku můžete nechat zaslat či doručit na vámi stanovenou adresu prostřednictvím kurýrů ZásilkovnyPPLLESA a nebo si můžete zboží nechat doručit na výdejní místo Zásilkovny.
  • Osobní odběr je ZDARMA!
  • Doručení na adresu prostřednictvím kurýrní služby Zásilkova, PPL nebo LESA je ZDARMA!
  • Doručení na výdejní místo Zásilkovna.cz je ZDARMA!

Doprava:

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 14 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu dodání a pakliže si kupující nezvolil platbu bankovním převodem (v tomto případě se čeká na připsání platby za zboží na bankovní účet prodávajícího a teprve následně je zboží expedováno). Je-li u zboží uvedeno "skladem", prodávající zboží odešle nejpozději do 7 pracovních dnů, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.

Kupující je povinen zboží převzít. Do doby úhrady kupní ceny v plné výši je vlastnické právo k věci na straně prodávajícího.

Prodávající při odeslání zboží z kupní smlouvy kupujícímu (podnikatel) odevzdává zboží předáním prvnímu dopravci k přepravě, kterého si kupující zvolil a umožní kupujícímu uplatnit práva z přepravní smlouvy vůči dopravci, nedoručuje–li zboží samotný prodávající v tom případě umožní kupujícímu uplatnit práva přímo zaměstnanec prodávajícího. Prodávající odevzdá kupujícímu (spotřebitel) zboží z kupní smlouvy až v moment, kdy je mu toto zboží předáno dopravcem nebo jej neobdrží od zaměstnance prodávajícího.

Zboží je prodávajícím odesláno v ujednaném množství dle kupní smlouvy, jakosti a provedení, prodávající si vyhrazuje právo u specifických nešaržovaných výrobků odeslat množství s minimální odchylkou. Vzhledem ke specifičnosti výrobků, kupující bere na vědomí, že uvedená fota jednotlivých výrobků jsou ilustrativní a uvedená váha je orientační. Zboží bude prodávajícím odesláno zabalené podle zvyklostí prodávajícího.

Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval. Pokud je zásilka viditelně poškozena, doporučujeme ji otevřít přímo před zaměstnancem přepravní společnosti nebo ji v takovém stavu odmítnout převzít. V případě jakýchkoliv vad kupující neprodleně informuje prodávajícího na kontaktní telefon +420 777 235 472 nebo emailem na info@italiedoma.cz.

Reklamace zboží:

1. Zákazník je povinný/á předané zboží z Objednávky ihned zkontrolovat a zjištěné nedostatky okamžitě reklamovat prodávajícímu (B.I.F.M., s.r.o.) na potvrzení o předání zboží. Pokud zboží při předání Zákazníkovi bude vykazovat vady, v jejichž důsledku jej nebude možné užít k jeho účelu (ze zřejmých důvodů, a to např. propadla expirační doba anebo u zboží je jiná zjevná nezpůsobilost k tepelnému zpracování či ke konzumaci nebo určenému účelu použití), vrátí zboží ihned příslušné osobě či společnosti, která mu jej za B.I.F.M., s.r.o. předala. Zákazník souhlasí, že s ohledem na povahu zboží nemusí být brán zřetel na skutečnost, že nereklamoval zjevné vady zboží při jeho předání (např. potraviny nebo při poškození ochranného obalu).

2. Odstoupení od Smlouvy. V souladu s ustanovením § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, v platném znění (dále jen „Občanský zákoník“) má Zákazník právo od Smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. V případě odstoupení od Smlouvy je Zákazník povinen zboží okamžitě předat osobě, která mu jej za B.I.F.M., s.r.o. předala a není-li to možné, je povinen sdělit odstoupení od Smlouvy B.I.F.M., s.r.o. telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím internetového portálu www.italiedoma.cz, identifikovat zboží a vadu a poté se telefonicky či e-mailem domluvit na řešení příslušné reklamace (odstoupení od smlouvy). V případě odstoupení od smlouvy nese Zákazník náklady spojené s navrácením zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

3. Odstoupí-li Zákazník od smlouvy, vrátí mu B.I.F.M., s.r.o. bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 (čtrnácti) dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijala, stejným způsobem. B.I.F.M., s.r.o. vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím Zákazník souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Jestliže Zákazník zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který LESA nabízí, vrátí B.I.F.M., s.r.o. Zákazníkovi náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. B.I.F.M., s.r.o. uhradí Zákazníkovi náklady spojené s vrácením zboží, jestliže neupozornil Zákazníka o povinnosti nést tyto náklady v souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. g). Odstoupí-li Zákazník od kupní smlouvy, B.I.F.M., s.r.o. není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Zákazníkovi dříve, než mu Zákazník zboží předá nebo prokáže, že zboží B.I.F.M., s.r.o. odeslal. B.I.F.M., s.r.o. převezme zboží od Zákazníka v jeho domácnosti na své náklady, jestliže Zákazník odstoupí od smlouvy uzavřené mimo prostor obvyklý pro podnikání B.I.F.M., s.r.o.  zboží bylo dodáno do domácnosti Zákazníka v okamžiku uzavření smlouvy a povaha zboží jej neumožňuje odeslat obvyklou poštovní cestou.

4. Zákazník odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné sním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

5. V souladu s ustanovením § 1837 písm. e), g) Občanského zákoníku odstoupení od Smlouvy není možné u zboží (potravin) podléhající rychlé zkáze (např. ovoce, zelenina nebo potraviny živočišného původu, nebo u zboží např. potravin), které není možné z hygienických důvodů znovu použít nebo u již použitého zboží (např. poškodí-li Zákazník ochranný obal zboží nebo poruší-li bezpečnostní uzávěr nebo může-li dojít k jiné kontaminaci zboží (např. potravin). S ohledem na dodržování hygienických norem a těchto VOP Zákazník souhlasí, že B.I.F.M., s.r.o. je oprávněna v případě jakéhokoli podezření na jejich porušení ze strany Zákazníka odstoupení od Smlouvy odmítnout a vrácené zboží na náklady Zákazníka poslat Zákazníkovi zpět a nebude-li to možné (např. z hygienických důvodů nebo z důvodu porušení ochranného obalu), je B.I.F.M., s.r.o. oprávněna zboží neprodleně zlikvidovat.